Fizikai állapotfelmérés és funkcionális edzés

Esemény neve: Fizikai állapotfelmérés és funkcionális edzés

Esemény időpontja: 2018-09-18 18:00 - 2018-09-18 19:00

Esemény helyszíne: Budapest XIII. kerület, Népszigeti út 15.

Esemény típusa: Szabadtéri sportesemény

Szervező: fitbodyteam

Résztvevők várható száma: 5 fő

Esemény rövid leírása: Fizikai állapotfelmérés és funkcionális edzés Az MTK Kajak-kenu Szakosztály népszigeti telephelyén a most indult edzési szezonnal kapcsolatosan ingyenes fizikai állapotfelmérést végzünk. Helyszín: 1138. Budapest, Népszigeti út 15. Anyukák a gyermekeiket is elhozhatják az eseményre! Előzetes bejelentkezés szükséges! Az állapotfelmérés ingyenes. Funkcionális edzés Saját testünk mellett kézi súlyzókat, súlytárcsákat, TRX-et, fitball-t is alkalmazunk. Az órák felépítése alapvetően két féle lehet. Köredzés jelleg esetén a pörgős, nagy intenzitású edzés végén még órákig "zsírégetési üzemmódban működik" testünk. Az óra kiválóan helyettesítheti az evezést, a futást, és a kerékpározást, az előzőekhez hasonlóan javítja, fenntartja az állóképességet, megdolgoztatja a teljes izomzatot. A klasszikus, erősítő felépítés választásakor az edzés eredménye tónusosabb izomzat, formásabb idomok, javuló állóképesség, növekvő erőszint. Állóképességi sportok mellé kiegészítő mozgásnak is javaslom az órát.

Weboldal: http://fitbodyteam.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/fitbodyteam/

Egyéb információk: Fizikai állapotfelmérés és funkcionális edzés Az MTK Kajak-kenu Szakosztály népszigeti telephelyén a most indult edzési szezonnal kapcsolatosan ingyenes fizikai állapotfelmérést végzünk. Helyszín: 1138. Budapest, Népszigeti út 15. Anyukák a gyermekeiket is elhozhatják az eseményre! Előzetes bejelentkezés szükséges! Az állapotfelmérés ingyenes. Funkcionális edzés Saját testünk mellett kézi súlyzókat, súlytárcsákat, TRX-et, fitball-t is alkalmazunk. Az órák felépítése alapvetően két féle lehet. Köredzés jelleg esetén a pörgős, nagy intenzitású edzés végén még órákig "zsírégetési üzemmódban működik" testünk. Az óra kiválóan helyettesítheti az evezést, a futást, és a kerékpározást, az előzőekhez hasonlóan javítja, fenntartja az állóképességet, megdolgoztatja a teljes izomzatot. A klasszikus, erősítő felépítés választásakor az edzés eredménye tónusosabb izomzat, formásabb idomok, javuló állóképesség, növekvő erőszint. Állóképességi sportok mellé kiegészítő mozgásnak is javaslom az órát.